Košík je prázdny

Nech interiér Vášho domova odráža Vaše ja.
Obklopte sa krásou.

Menu

Najčastejšie otázky

POŠTOVNÉ
Aké spôsoby prepravy využívame?
Všetky dekorácie dostupné na našom e-shope posielame klientom prepravnou spoločnosťou DPD. Produkt DPD Home ponúka kvalitný a spoľahlivý servis v doručovaní zásielok súkromným osobám. Kuriér DPD doručí zásielku na súkromnú adresu kdekoľvek na území Slovenskej republiky. DPD Home zahŕňa štandardnú dobu doručenia v nasledujúci pracovný deň či tri pokusy o doručenie.

Koľko sa platí poštovné?

Všetky balíky sú posielané zásielkovou službou DPD.

Ak je hodnota objednávky nižšia ako 120 EUR, cena poštovného  je 4,28 € s DPH

Ak je hodnota objednávky vyššia ako 120 EUR – cena poštovného je 0 €.

Pri úhrade formou dobierky je poplatok vo výške 1,99 € s DPH, pričom celú sumu za objednávku platíte až pri doručení zásielkovou službou.

DOBA DODANIA
Aká je doba dodania?
Takmer všetky textilné dekorácie, ktoré ponúkame v e-shope, vrátane uvedených "na sklade" šijeme vždy pre Vás až po zadaní objednávky. Všetky objednávky sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie. Ak si klient objedná tovar na dobierku, maximálna doba dodania je 14 pracovných dní od dňa prijatia objednávky na realizáciu. Ak si objednávate tovar a zaplatíte ho prevodom na bankový účet, objednávka sa začína až po pripísaní sumy na náš bankový účet. Priemerná doba dodania balíka je do cca 9-10 dní.
PLATBY
Aké spôsoby platby môžete využiť?
Pri objednaní máte možnosť  si vybrať:  DOBIERKA alebo PREVODOM. Poplatok za dobierku je 1,99 €, pričom celú sumu za objednávku platíte až pri doručení zásielkovou službou.
Upozornenie : Ak si vyberiete z našej ponuky výrobok šitý na mieru alebo hodnota Vašej objednávky bude viac ako 120 EUR, systém automaticky volí platbu prevodom na náš účet a platba na DOBIERKU v tomto prípade nie je možná!
Kde mám uhradiť moju objednávku?

Pri platbe vždy zadávajte prvých 5 čísel vašej objednávky.

Unicredit Bank: 

6625851005/1111

SWIFT: UNCRSKBX

IBAN: SK8011110000006625851005

Ovitex s.r.o.

Hraničná 3583/30

058 01  Poprad 

IČO: 36 507 202,  IČ DPH: SK2022021474


REKLAMÁCIE
Môžem zakúpené dekorácie do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu?

Všetky textilné dekorácie, ktoré šijeme vyslovene podľa požiadaviek klienta spadajú pod výnimku z možnosti odstúpenia od zmluvy, ktorá je uvedená v Zákone na ochranu spotrebiteľa č. 102/2014, kde sa uvádza niekoľko prípadov, kedy zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní. V prípade, že akúkoľvek dekoráciu alebo produkt chcete vrátiť, nie ste s ním spokojný alebo je poškodený, bezodkladne nás kontaktujte a situáciu sa budeme snažiť vyriešiť k spokojnosti oboch strán.

Ako postupovať pri reklamácii?
Ak sa počas používania dekorácií objaví poškodenie alebo iný problém, predtým ako nám tovar budete zasielať, pošlite nám e-mailom fotografie s popisom. Veľakrát sa vieme dohodnúť k spokojnosti klienta aj bez nutnosti posielať tovar na našu pobočku, čim sa predlžuje proces celej reklamácie.
PROBLÉMY PRI OBJEDNÁVANÍ
Vybrali sme si tkaninu, ale nie je možné ju vybrať na šitie konkrétnej dekorácie.
Všetky tkaniny a textilné dekorácie sú v e-shope spárované takým spôsobom, že pri napr. pri rímskych roletách máte na výber vždy len tkaniny, z ktorých je rímske rolety možné ušiť. Pokiaľ sa tam Vami vybraná tkanina nenachádza, nie je možné ju použiť na šitie rímskych roliet. 
Najčastejšie sa tento jav vyskytuje pri poťahoch na sedačky a stoličky IKEA. Dostupný výber je len z poťahových tkanín, ktoré spĺňajú požadované parametre. Preto ak ste si vybrali inú dekoračnú tkaninu, nie je možné z nej ušiť poťah na sedačku.
Neviem pokračovať pri zadávaní objednávky.
Pokiaľ nie ste zaregistrovaní na našej stránke, vždy zadávajte objednávku aj všetky údaje "AKO HOSŤ". Vyhnete sa tak problémom so zadávaním hesla, prihlasovaním a podobne. 
V prípade, že ani po zadaní údajov ako hosť Vám objednávka ďalej nepokračuje, skontrolujte si, či máte zaškrtnuté všetky povinné polia, prípadne či máte zadaný spôsob platby (ak dáva len jeden spôsob platby - prevodom), e-shop generuje tento spôsob automaticky na základe parametrov objednávky a je nutné využiť iba túto možnosť.
PORADENSTVO PRI OBJEDNÁVKE
Neviem, pre akú tkaninu sa mám rozhodnúť.
Pre našich klientov máme dostupnú bezplatnú možnosť zaslania vzoriek tkanín. Stačí ak si vyberiete 8 vzoriek a vyplníte nižšie uvedený formulár. Vzorky tkanín posielame priamo ku Vám domov. Obálka so vzorkami Vám bude odoslaná do max. 14 dní.
Treba mať na pamäti, že každé zariadenie, na ktorom si pozeráte tkaniny, zobrazuje farbu tkanín veľakrát diametrálne odlišne oproti realite. Využite túto možnosť, aby ste si boli istý výberom textílie, ktorú chcete mať doma.
Ako postupovať pri zameraní?
Pripravili sme Vás sekciu "Videá a návody" (klikni tu), kde si vyberiete konkrétne inštruktážne video, o ktoré máte záujem. V prípade, že v ňom neodznejú potrebné informácie, neváhajte nás kontaktovať v pracovné dni v čase od 7:30 do 16:00 na telefónnom čísle 0917 471 101, prípadne e-mailom: [email protected]
Ako správne vybrať rozmery dekorácií?
Pripravili sme Vás sekciu "Videá a návody" (klikni tu), kde si vyberiete konkrétne inštruktážne video, o ktoré máte záujem. V prípade, že v ňom neodznejú potrebné informácie, neváhajte nás kontaktovať v pracovné dni v čase od 7:30 do 16:00 na telefónnom čísle 0917 471 101, prípadne e-mailom: [email protected]
Šijete dekorácie aj z tkanín, ktoré si klient osobne prinesie?
Naše produkty šijeme výhradne z materiálov, ktoré nájdete v našej ponuke. Tkaniny sú testované a šijú sa z nich aj vzorové produkty. Vďaka tomu vieme zaručiť ich kvalitu a funkčnosť. V tomto prípade teda nerobíme žiadne výnimky. Ďakujeme za porozumenie.
Aké spôsoby prepravy využívame?
Všetky dekorácie dostupné na našom e-shope posielame klientom prepravnou spoločnosťou DPD. Produkt DPD Home ponúka kvalitný a spoľahlivý servis v doručovaní zásielok súkromným osobám. Kuriér DPD doručí zásielku na súkromnú adresu kdekoľvek na území Slovenskej republiky. DPD Home zahŕňa štandardnú dobu doručenia v nasledujúci pracovný deň či tri pokusy o doručenie.

Koľko sa platí poštovné?

Všetky balíky sú posielané zásielkovou službou DPD.

Ak je hodnota objednávky nižšia ako 120 EUR, cena poštovného  je 4,28 € s DPH

Ak je hodnota objednávky vyššia ako 120 EUR – cena poštovného je 0 €.

Pri úhrade formou dobierky je poplatok vo výške 1,99 € s DPH, pričom celú sumu za objednávku platíte až pri doručení zásielkovou službou.

Aká je doba dodania?
Takmer všetky textilné dekorácie, ktoré ponúkame v e-shope, vrátane uvedených "na sklade" šijeme vždy pre Vás až po zadaní objednávky. Všetky objednávky sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie. Ak si klient objedná tovar na dobierku, maximálna doba dodania je 14 pracovných dní od dňa prijatia objednávky na realizáciu. Ak si objednávate tovar a zaplatíte ho prevodom na bankový účet, objednávka sa začína až po pripísaní sumy na náš bankový účet. Priemerná doba dodania balíka je do cca 9-10 dní.
Aké spôsoby platby môžete využiť?
Pri objednaní máte možnosť  si vybrať:  DOBIERKA alebo PREVODOM. Poplatok za dobierku je 1,99 €, pričom celú sumu za objednávku platíte až pri doručení zásielkovou službou.
Upozornenie : Ak si vyberiete z našej ponuky výrobok šitý na mieru alebo hodnota Vašej objednávky bude viac ako 120 EUR, systém automaticky volí platbu prevodom na náš účet a platba na DOBIERKU v tomto prípade nie je možná!
Kde mám uhradiť moju objednávku?

Pri platbe vždy zadávajte prvých 5 čísel vašej objednávky.

Unicredit Bank: 

6625851005/1111

SWIFT: UNCRSKBX

IBAN: SK8011110000006625851005

Ovitex s.r.o.

Hraničná 3583/30

058 01  Poprad 

IČO: 36 507 202,  IČ DPH: SK2022021474


Môžem zakúpené dekorácie do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu?

Všetky textilné dekorácie, ktoré šijeme vyslovene podľa požiadaviek klienta spadajú pod výnimku z možnosti odstúpenia od zmluvy, ktorá je uvedená v Zákone na ochranu spotrebiteľa č. 102/2014, kde sa uvádza niekoľko prípadov, kedy zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní. V prípade, že akúkoľvek dekoráciu alebo produkt chcete vrátiť, nie ste s ním spokojný alebo je poškodený, bezodkladne nás kontaktujte a situáciu sa budeme snažiť vyriešiť k spokojnosti oboch strán.

Ako postupovať pri reklamácii?
Ak sa počas používania dekorácií objaví poškodenie alebo iný problém, predtým ako nám tovar budete zasielať, pošlite nám e-mailom fotografie s popisom. Veľakrát sa vieme dohodnúť k spokojnosti klienta aj bez nutnosti posielať tovar na našu pobočku, čim sa predlžuje proces celej reklamácie.
Vybrali sme si tkaninu, ale nie je možné ju vybrať na šitie konkrétnej dekorácie.
Všetky tkaniny a textilné dekorácie sú v e-shope spárované takým spôsobom, že pri napr. pri rímskych roletách máte na výber vždy len tkaniny, z ktorých je rímske rolety možné ušiť. Pokiaľ sa tam Vami vybraná tkanina nenachádza, nie je možné ju použiť na šitie rímskych roliet. 
Najčastejšie sa tento jav vyskytuje pri poťahoch na sedačky a stoličky IKEA. Dostupný výber je len z poťahových tkanín, ktoré spĺňajú požadované parametre. Preto ak ste si vybrali inú dekoračnú tkaninu, nie je možné z nej ušiť poťah na sedačku.
Neviem pokračovať pri zadávaní objednávky.
Pokiaľ nie ste zaregistrovaní na našej stránke, vždy zadávajte objednávku aj všetky údaje "AKO HOSŤ". Vyhnete sa tak problémom so zadávaním hesla, prihlasovaním a podobne. 
V prípade, že ani po zadaní údajov ako hosť Vám objednávka ďalej nepokračuje, skontrolujte si, či máte zaškrtnuté všetky povinné polia, prípadne či máte zadaný spôsob platby (ak dáva len jeden spôsob platby - prevodom), e-shop generuje tento spôsob automaticky na základe parametrov objednávky a je nutné využiť iba túto možnosť.
Neviem, pre akú tkaninu sa mám rozhodnúť.
Pre našich klientov máme dostupnú bezplatnú možnosť zaslania vzoriek tkanín. Stačí ak si vyberiete 8 vzoriek a vyplníte nižšie uvedený formulár. Vzorky tkanín posielame priamo ku Vám domov. Obálka so vzorkami Vám bude odoslaná do max. 14 dní.
Treba mať na pamäti, že každé zariadenie, na ktorom si pozeráte tkaniny, zobrazuje farbu tkanín veľakrát diametrálne odlišne oproti realite. Využite túto možnosť, aby ste si boli istý výberom textílie, ktorú chcete mať doma.
Ako postupovať pri zameraní?
Pripravili sme Vás sekciu "Videá a návody" (klikni tu), kde si vyberiete konkrétne inštruktážne video, o ktoré máte záujem. V prípade, že v ňom neodznejú potrebné informácie, neváhajte nás kontaktovať v pracovné dni v čase od 7:30 do 16:00 na telefónnom čísle 0917 471 101, prípadne e-mailom: [email protected]
Ako správne vybrať rozmery dekorácií?
Pripravili sme Vás sekciu "Videá a návody" (klikni tu), kde si vyberiete konkrétne inštruktážne video, o ktoré máte záujem. V prípade, že v ňom neodznejú potrebné informácie, neváhajte nás kontaktovať v pracovné dni v čase od 7:30 do 16:00 na telefónnom čísle 0917 471 101, prípadne e-mailom: [email protected]
Šijete dekorácie aj z tkanín, ktoré si klient osobne prinesie?
Naše produkty šijeme výhradne z materiálov, ktoré nájdete v našej ponuke. Tkaniny sú testované a šijú sa z nich aj vzorové produkty. Vďaka tomu vieme zaručiť ich kvalitu a funkčnosť. V tomto prípade teda nerobíme žiadne výnimky. Ďakujeme za porozumenie.